I samband med att Klubbshopen lanserades i december gick föreningen ut med att alla aktiva och ledare i föreningen erhåller en lanseringsrabatt på 250 kr/person, när man lägger en beställning.
Senast den 1 mars ska beställningen vara lagd och senast den 31 mars ska orderbekräftelse/kontonummer vara inskickat till kansliet, för utbetalning av rabatten. Läs mer nedan hur ni går tillväga.
Beställ via Klubbshopen – betala – hämta ut i butik
Så här gör du för att registrera dig:
- Klicka dig till vår Klubbshop.
- Gå till Skapa konto
- Fyll i dina uppgifter (hitta på ett användarnamn)
- Fyll i din Butikskod: 9J65WNS7
- Klicka på Registrera
- Fyll i din föreningskod: QJZRQ
Sedan är det bara att klicka på föreningsloggan och börja handla!
Du behöver ha fyllt 18 år för att få handla.
När du lagt din beställning tar butiken hem produkterna och trycker/broderar logga och eventuella initialer/namn enligt beskrivningen i Klubbshopen. Detta innebär att det från beställningstillfället tar max 20 dagar innan den är klar att hämta ut i butiken. Om du vill prova ut rätt storlek kommer butiken framöver ha provstegar av flertalet produkter. Vilka dessa kommer framgå i Klubbshopen.
I Klubbshopen kan du välja mellan att betala med kort, mot faktura eller delbetala. Betalningen reserveras på ert konto, men ni betalar inte förrän era produkter är klara och finns att hämta ut i butiken. Visa upp det mail ni får i kassan för att hämta ut er beställning efter den leveranstid som uppges i shopen. OBS! Beställningen är en angelägenhet mellan dig och butiken. Frågor om den riktas direkt till butiken.
Lanseringsrabatt
Styrelsen har beslutat att varje aktiv medlem – såväl spelare, åkare och karate-ka som ledare och sektionsledare – får 250 kr i lanseringsrabatt. Detta är möjligt tack vare att hela föreningen under åren 2013-2018 sålde toa- och hushållspapper. Intäkter från de aktiviteterna har funnits kvar och nu anser vi att det är ett perfekt tillfället att dela ut dessa till medlemmarna.
För att få ta del av rabatten ska man fortfarande vara aktiv och medlemsavgiften för 2020/2021 ska vara betald. Även andra förfallna fakturor, såsom exempelvis träningsavgifter eller toa- och hushållspapper, ska vara betalda.
När du hämtat ut dina betalda produkter i butiken vidarebefordrar du orderbekräftelsen tillsammans med ditt kontonummer till info@vindelnsif.se, så för vi över en summa motsvarande rabatten till ditt konto.
Om du är osäker på hur många i familjen som anses vara aktiva, kan du kontakta kansliet på info@vindelnsif.se.
Rabatterbjudande kan nyttjas fram till den 1 mars 2021 och orderbekräftelse/kontonummer ska vara kansliet tillhanda senast den 31 mars 2021.
Nya träningsoveraller till fotbollen och innebandyn
Efter årsskiftet lanserade Craft en ny träningsoverallmodell, som de aktiva inom fotbolls- och innebandysektionerna under mars/april kommer få möjlighet att köpa till kraftigt rabatterat pris. Om pågående försäljningsomgång av toa- och hushållspapper blir lyckosam, kan den till och med bli gratis. Mer info om detta kommer efter avslutad utkörning.
Har du frågor angående Klubbshopen, produkter och beställningar:
Friluftsbutiken Kaffe Skog och Rök
Joel Lindfors
0730-253061
info@kaffeskogochrok.se
Har du frågor angående medlemskap, rabatten eller antalet aktiva:
Vindelns IF:s kansli
Marcus Gunnarsson
070-33 202 55
info@vindelnsif.se
Kansliet är bemannat enligt de tider som står på hemsidans förstasida.