Vill du också engagera dig inom Vindelns IF?
Vindelns IF

Nu startar vi äntligen upp vår Alpina träningsgrupp för barn födda 2014-2016
2023-02-01

Plats: Bubergets skidanläggning

Tid: Söndagar kl. 10:15-11:45, med start söndag 5 februari.

Samling: Kl 10:15 utanför skiduthyrningen/klubbstugan, ombytta och klara för att börja dagens träning.

Förkunskaper: När ditt barn börjar denna träningsgrupp behöver barnet kunna åka familjebacken, bygellift och knapplift själv. Allteftersom veckorna går och barnen blir ”varma i kläderna” kommer träning att ske i alla nedfarter på Buberget.

Anmälan: Sker här. Välj Alpina C-gruppen under Nybörjargrupp.

Kostnad: Träningsavgiften är 300 kr och betalas vid anmälan. För att delta i föreningens aktiviteter ska man även vara medlem, bland annat för att försäkring ska gälla. Medlemsavgiften är 500 kr för enskild medlem och 1 000 kr för familjemedlemskap. Har man varit med i andra idrotter i föreningens regi, är man förmodligen redan medlem. Då kommer denna avgift utgå i betalningssteget i anmälan.

OBS! Begränsat antal platser så regeln först till kvar gäller.

Frågor? Maila till info@vindelnsif.se.

Hoppas vi ses i backen!

Richard Hermansson, Niklas Hermansson, Joel Lindström och Elin Magnusson