Innebandy

Innebandykiosken 2016/2017
2016-10-21 09:41
Här följer info om fikaförsäljning i samband med innebandymatcher kommande säsong.

Fikabröd          Säljes vid varje match

Kaffe/te           Säljes vid varje match                                                             Dricka/festis    Säljes vid varje match

Vid två eller fler matcher under samma dag säljs varmkorv.

Fikagruppen har beslutat att varje lag ansvarar för att baka det man blir tilldelad.

Flicklagen & mixlaget(Lila laget) bakar – En långpanna a 30 rutor6x6 cm per barn

Pojklagen bakar – 30st stora chokladbollar (30gram) per barn

Obs! Listor att fylla i barnens namn finns vid frysen på FC

Där märker man för sitt barns namn eller skriver dit det när man lämnar det man bakat + datum så att vi inte behöver skicka ut sms påminnelse i onödan.

Obs! skriv även datum på burkarna.

Inlämning av fika kan ske dagtid 08-16 alt tis, tors, fre el lör 18-21 då UG är öppet.

Varje lag ansvarar för bemanningen i kiosken under lagets hemmamatcher.

Kassan hämtas och lämnas på kansliet under kontorstider, Marcus 070-33 202 55.

Är det flera matcher samma dag hämtar första lag och sista lag lämnar igen den.

Ingela 070-6032521, Malin 073-1814077 (fikagruppen)