Vill du också engagera dig inom Vindelns IF?
Vindelns IF

Dags att prova ut klubbvärmejacka
2016-12-13 10:19

Vindelns IFs vinteridrottande barn och ungdomar får, istället för den klubboverall som sommar- och inomhusidrottare redan fått ut, en klubbvärmejacka. Jackan finansieras huvudsakligen av försäljningsuppdraget med toa- och hushållspapper och överskjutande kostnad står respektive sektion för.
Föreningen/sektionen bekostar klubbvärmejacka för aktiva skidbarn och -ungdomar samt ledare som:
1. är medlemmar i Vindelns IF idag
2. inte har tagit ut någon klubboverall under 2016
3. kommer att fortsätta träna med sektionen under skidsäsongen 2016/2017

För övriga intresserade finns möjlighet att köpa klubbjackan till självkostnadspris, cirka 1000 kr.

Utprovning av jackorna sker på FC vid två tillfällen den här veckan: onsdag 14:e december kl 18-20 samt fredag 16:e december kl 10-12.

SPONSORER