Innebandy

Kärrman-stipendiet delades ut
2016-03-14 15:10
Inger Kärrman delade ut årets stipendium till Jonny Granström
Inför lördagens match mellan Vindelns IF och Örnsköldsvik delades Kärrman-stipendiet ut. Jonny Granström blev årets stipendiat enligt följande motivering:
"Jonny Granström gör i år sin 19:e säsong som innebandyspelare i Vindelns IF och har genom åren varit en av föreningens mest framträdande spelare.

Inför denna säsong så var Jonny den första spelaren som tackade ja till spel, vilket starkt bidrog till att vi i år kunde göra denna återstart av föreningens A-lag, bestående av en härlig mix av äldre och yngre spelare.

Utöver starka ledaregenskaper på planen, så är årets stipendiat även engagerad ungdomstränare till föreningens yngsta innebandylag."