Innebandy

Ohms lag vann FC Indoor Open
2015-12-28 11:15
Segrande Ohms lag med Janne Martinssons Pokal
På annandagen avgjordes 2015 års upplaga av FC Indoor Open. Efter en hel dags matchande för de sex deltagande lagen, stod slutligen Ohms lag som slutsegrare.

Laget har under många år ofta gått långt i cupen, men alltid fallit på målsnöret i semifinalen eller finalen. Denna gång hade de marginalerna på sin sida och i finalen vann man med uddamålet, 5-4, mot de två senaste årens slutsegrare, mediakonsulter.se.

Vid prisceremonin delades det nya vandringspriset Janne Martinssons Pokal ut och det var Janne Martinsson själv som överräckte pokalen till segrarna.

Klicka på denna länk för att se samtliga resultat från dagen.

Från cuporganisationen vill vi sända ett stort tack till samtliga deltagande lag, domare, publik, funktionärer och Hotell Forsen. Hoppas vi ses igen nästa år.