Ny chans att beställa klubbkläder
2016-05-12 13:28
I veckan har vi haft utdelning av de klubboveraller och träningskit som provades ut i mitten av mars. Fotbollssäsongen har just startat och nya spelare har tillkommit. Om man är ny eller missade att beställa förra gången, finns nu chansen att göra en beställning.

Under nästa vecka, 16-20 maj, dock ej onsdag, finns möjligheten att under dagtid prova ut träningsoverall, matchställ och träningskit på FC. Generella tider är 8:00–16:00(lunch 12:00–13:00), men dessa kan variera. Kontakta Marcus, 070-33 202 55, för exakta tider.